LV超3A名牌購物網

我淨係去過東京,唔洗識日文,都唔洗特登去學,你只要拿住本地圖去行,又沿住JR or 鐵路線的站去shopping就可以!不用擔心!如有問題做手語,比副相日本人睇就明la!另外,當地都有好多華人(中國人),所以你可以用普通話!  


你上網睇下國泰假期la,可以比較一下,都有機票&酒店訂(會show 明幾$$ & total package 要幾$$)!又有起程及回和時間比你選擇!你可選擇3-4星酒店,價錢平d,3-4星酒店都OK舒服!不過你是明年去,都應該未有價錢出到!其實你如果經其它agents去book CX的機,其實價錢真是一樣,可能agents可能會貴左。真人真事,我上次問一些agents的自由行package,同樣的天數、酒店和航班,結果是一樣,不過有唔同的地方,是經CX (國泰假期book)的是包每天早餐,而經其它agents book 的是不包早餐。如果你要平的話,你可以經JAL/JL (日航)book,好似平過CX,當然la,你經JAL/JL是坐番日航的機,不是國泰機la!


 


築地要一早去,因為只開早上,我上次去,是休息,想去築地試下新鮮海鮮,邊間都無所謂la,見到好咪食lor!其實築地,我個人來過雖然去左,但無開,但我覺得同普通的魚市場無乜特別,而且附近也沒有特別野行,所以去築地的話,是特登淨去築地,如果你無乜時間可以不理!


東京築地市場(Tsukiji Ichiba)

是東京最大的魚市和蔬菜批發和零售市場,又稱“魚河岸”,正式名稱為“東京都中央批發市場築地市場”,建於1935年,日本人稱其為“東京大廚房”。“魚河岸”源於江戶時代,意為緊鄰海岸的鮮魚市。築地市場是為東京供應生鮮食品的巨大的集散地,占地23公頃,每天經這裡批發和流通魚肉蔬菜水果多達4,000噸,交易金額達30多億日圓。


●築地場外市場

  築地場外市場顧名思義為築地市場外圍的市場,是面向一般市民的零售市場,在緊鄰築地市場的大街小巷裡集中了上百家海鮮店、蔬菜水果店、日式餐飲店和雜貨店等。這裡有不少物美價廉的日本料理店,旅遊來此不妨在東京市民的“食街”品嘗一下東京的傳統美食。




中央區築地5-2-1

地鐵日比谷線築地站下車徒步8分鐘,都營地鐵大江戶線築地市場站下車徒步3分鐘。

築地市場:

場內交易市場:一般5:00-11:00。 休息日…除元旦前後休息外,一般星期日和星期三休息。

市場內餐飲店:一般9:00-23:00。 休息日…除元旦前後休息外,一般無休。


 


涉谷都應該要去la,因為真係有野行&買!另外銀座,我覺得唔去都得!Uniqlo, Fancl House, Anges B, Burberry, (blue label only Japan can buy it) 的價錢是平過香港。你可以沿著JR線,去原宿&涉谷&新宿多d款,六本目都好似都幾好(聽人講),銀座好貴&少野行。另外你可以去上野(JR御徒町站),好多野食買,大大包,又平,可以買來作信,另外上野有一條叫亞美橫丁的街,有好多野買,好多野睇,。到原宿的竹下通又是有好多特別東要買。原宿的Uniqlo都幾好,平、靚、正,HK$70-HK$100件T-Shirt,d質地好過香港Uniqlo。


我個人覺得,如果你是買衫、食物和雜物的話,不如用多d時間在原宿&涉谷&新宿,因為多d野行。另外,如果你不買Burberry (blue label)的話,不如唔去銀座,因為銀座d野貴少少,而且大名店,好多在原宿&涉谷&新宿都有。你要記住日本的鋪頭、商場大多是08:00pm已經關門,所以我建議你不如行左鋪頭、商場先,然後去食野,因為食市大多都會收好夜。如果你去d大商場,可能有得減稅!


迪士尼都去唔去,好視乎你點睇,但始終大過香港,不過一定用左你一日!我上次都係去左Disneyland,無去海洋迪士尼個邊!


希望幫到你
草莽英雄 上

LV超3A名牌購物網
arrow
arrow
    全站熱搜

    田莉夢 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()