LV超3A名牌購物網

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=]

Q1:我驚我去到個到吾敢講英文,加上我啲英文又普普通通.我係咪要主動D?佢地講英文會吾會好快,驚聽吾到. 
>> 唔會既, 去到英國, 個個都係講英文, 你出街買野食, 你又係講英文, 同老師講野, 又係用英文, 到時候, 你就會自然咁講, 佢地又唔會講太快既, 唔會好似電視上果d咁快, 頭幾日可能唔慣, 但之後適應左, 就會好d 架啦:)
 
Q2:我去到個到應該要注意d咩?
>> 小心自己既野, 因為如果個tour同你出街, london 好多時都會有人偷野, 小town 都會有既, 見到你地咁大班人嘛, 小心d, 唔好帶名牌包包啦, 俾人介開左就唔好啦. 之後, 個人要有d 禮貌, 因為英國都係一個好講禮貌既地方既黎, 客氣少少,咁個host 都唔會話對你太差啦. 其實, 跟tour 係好既, 但係最緊要係自身安全. 
  

Q3:我要帶幾錢去?
>> 如果你唔係去買野 (即係好似旅行咁shopping, 我預你一日5gbp, 150 gbp 應該夠, 但如果你怕你要去買手信, 同埋到時又怕唔知有d咩野要用錢, 200 gbp 應該夠, 英國既$$ 既面值有5, 10, 20, 50. 去exchange 果時, 唔好要50, 因為太大, 學生帶住, 都係唔方便, ((即係好似係hk 你一用1000蚊紙, 都會有d人望住你卦- -), 同埋你買既野, 好多時都唔過5 gbp 既, 所以exchange 5/10 gbp 既note 已經夠, 記住要分開擺, 如果唔係一俾人偷左就咩都冇哂= ="
 
Q4:我應該要帶D咩去?
>> 英國7/8月係熱既, 而且係冇冷氣既, 所以呢, 你可以帶一d tee, 短既衫同褲, 夜晚會有少少凍, 所以最好帶定一件外套 (薄果d 待架啦, 唔駛要"羽擁-___-") 之後, 可以帶小風扇, 即係攞係手度果d 啦. 你要上堂既話, stationary 就一定要架啦. notebook 等. 而日用品就要啦, 好似shampoo, shower gel等, 佢地都唔會俾你既, 仲要毛巾, 拖鞋果d, 女仔就要m巾啦:$

Q5:個邊既1蚊,等於我地港幣幾多?
>> 1gbp = 12.5 hkd
 
 Q6:個邊D野貴吾貴?

>> 貴, 所以最好帶自己既日用品過去, 如shampoo 咁, 一枝可以賣1.5 gbp 既, 貴hk 既一倍-,-" 而佩個飯, 都要5gbp at least 既(如果係自己出去食, 個tour 唔包既話), 一pad 紙200張咁講啦, 可以賣2.99 gbp, 都係貴既. 所以上面先話帶多少少好, 如果唔係到時冇錢用, 又緊急就唔知點算好了.

希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=] 

 

參考資料 多年uk留學exp =] LV超3A名牌購物網
arrow
arrow
    全站熱搜

    田莉夢 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()